مرکز تخصصی خرید انواع دزد گیر پشت درب + پدالی پادری 2024

مرکز تخصصی خرید انواع دزد گیر پشت درب + پدالی پادری 2024

دزد گیر مسافرتی کیف کفش لباس دزد گیر پدالی ترمزی

 

خرید ارزان قیمت دزد گیر پشت پنجره ده هزار تومان چینی 1399

 

خرید ارزان قیمت دزد گیر پشت پجره ده هزار تومان چینی 1399

 

 

 

 

همترین نیاز یک محیط بسته نظیر منزل امنیت کامل آن است ، امنیتی که رکن اصلی آن جلوگیری از ورود غیر مجاز به داخل می باشد که عمدتاً از طریق درب و پنجره صورت می گیرد . برای جلوگیری از این موضوع علاوه بر قفل از دزدگیر ، دوربین و ... استفاده می شود که تنوع بسیار زیادی را دارند . این بار یکی از ساده ترین و کاربردی ترین نوع هشدار دهنده ها را با عنوان دزدگیر درب و پنجره به شما معرفی و عرضه می کنیم . محصولی با ابعاد کوچک و کارآمد با امکان استفاده برای محیط های مختلف.

دزدگیر درب و پنجره

این دزدگیر شامل دو تکه می باشد که قسمت اصلی بر روی بخش ثابت همانند چهارچوب قرار می گیرد و قسمت دیگر بر روی درب و پنجره . عملکرد دستگاه به صورت مغناطیسی است ، بدین ترتیب زمانی که یکی از دو قسمت از دیگری فاصله بگیرد ، صدای آژیر خطر دزدگیر به صدا در می آید . نصب و استفاده از دزدگیر پنجره کار بسیار ساده ای است و نیاز به داشتن مهارت خاصی ندارد ، کافیست با استفاده از چسب دوطرفه ای که در پشت دزدگیر قرار داده شده ، آن را بر روی سطح نصب و در نهایت دستگاه را روشن کنید.

دزدگیر پنجره

خرید دزدگیر در و پنجره

علاوه بر ممانعت از ورود غیر مجاز به محیط خرید دزد گیر پشت درب خانه از این محصول برای جلوگیری از خروج هم می توانید استفاده کنید . با فعال کردن آلارم دستگاه می توانید از خروج بدون اطلاع کودکان خود از منزل جلوگیری کنید ، تنها کافیست کودک شما درب را باز کند تا صدای آژیر شما را مطلع کند . این دزدگیر با استفاده از 3 عدد باطری ساعتی (LR44) تغذیه می شود . ابعاد کوچک ، وزن سبک ، سهولت در استفاده و صدای آژیر قوی ویژگی های دزدگیر درب و پنجره جهت استفاده در منزل ، مهد کودک ها ، محیط های کاری و ... ، برای درب ، پنجره ، کشو ، کمد و ... می باشد.

دزدگیر مغناطیسی درب و پنجره

ویژگی های دزدگیر درب و پنجره :

طراحی ساده و در عین حال بسیار کاربردی
ابعاد : 6.2cm * 3.2cm * 2cm
تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم
دارای سنسور مغناطیسی
منبع تغذیه : 3 عدد باطری ساعتی LR44
مجهز به دکمه روشن و خاموش
سهولت در نصب و استفاده
دارای صدای آژیر قوی
قابل استفاده برای درب ، پنجره ، درب کمد ، کشو و ...
جلوگیری از ورود و خروج غیر مجاز
قابل استفاده برای منزل ، مهدکودک ها ، محیط های کاری و ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: dozdgirdarpangerh ? تاريخ: دو شنبه 10 شهريور 1399برچسب:خرید ارزان قیمت دزد گیر پشت پنجره , ? موضوع: <-CategoryName-> ?